Lördag^^


Ny bild idag. Jag har pressis vaknat och är jätte trött. ska skart gå ner och äta frukost tror jag. Idag så är det lördag och det ät ju så sköna att det är Lördag^^ Mamma har åkt till Danmark, så nu så är det bara jag och pappa hemma denna helgen. Vi ska fixa en ny design! Och det ska bli jätte kul. Idag så fick jag paket kalender och jag fick stift som man kan sätta upp saker på väggen med. Blev glad för att jag trode att det var pärlor, jag ville värkligen inte ha pärlor. Så som tur så var det inte det!!! Hoppas att ni kommer att gilla min nya design. Farmor ringde och frågade mig om jag vill följa med henne på en julmarknad och tilla på kläder. Jag behöver ju nya kläder, men jag ville inte följa med. Skriver mer sen vad som har hänt idag:)
//Becca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0