"min familj från USA"



Hej!!
När vi var på BC, så skulle ju jag o mamma köpa kläder till mig. Men vi köpte inga kläder utan vi köpte mat till nästa vecka. Så nu så har jag varigt med en kompis och det var jätte kul. Så nu sitter jag här och bloggar. Och lyssnar på musik. Imorgon så är det skola. jag har glömmt att säga att jag har färgat mitt hår(fast det var den 26/10-09). Bara så att ni vet ifall det skulle komma några bilder på mig som brunhårig. På tisdag så ska jag ha ett föredrag om "min familj från USA" som vi har jobbat med iskolan. Ska inte alls bli kul, för en kille som jag inte alls tycker om är där, så jag vill inte. Men jag måste endå.
//Becca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0