språkval



Hej!
Hihi... jag hittade en gammal bild på mig från i sommras. Nu så har jag pressis kommigt hem från skolan. Och det var inte så kul iskolan idag. För att vi hade ett jätte lång SO pass idag från 8:30 till 11:00. Och så hade vi bild idag och det var ju jätte kul för att vi byggde en gubbe av en telefon och lite andra saker. Vi fick metal och plåt som vi skulle bygga med. Och vår gubbe heter ( jag har glömt vad vi döpte honom till). Jag sa att jag skulle skriva igår men det gjorde jag inte, för att jag han inte att skriva:-) Förlåt för att jag inte skrev igår. Men sen efter engelskan så var det att kolla på ett tv program som började direkt efter engelskan. Nu så ska jag sitta vid datorn och logga in på bliddagboken och kolla vem som har laddat upp bilder idag.
//Becca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0