Är på mammas jobb nu!!

Detta är min cola som jag fottade när vi var i USA sommaren 2008. var jätte kul där. Täffade min låssa kusiner som jag kallar dom. 
Idag så är jag på mammas jobb. Är väll inte så kul, för jag har gjort allt som mamma sa att jag skulle göra.
Så nu så har jag inget att göra.
Idag här på mammas jobb så har jag gjort:
Ätigt frukost
satt in papper i pärmar
svarat på ett av mammas mejl (som jag fick skriva vad hon sa)
öppnat dörren (för det var någon som skulle lämmna posten)
öppnat posten och la det i rätt fak
varigt me en litten stund på ett av mammas möten
sitter nu lite vid datorn (tills klockan 12:00 då vi ska gå och äta.)
Kommer mer sen i kväll
vad jag har gjort mer idag.

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0