Dator

Mac is good<3Det är denna datorn som jag vill ha.men men man kan ju inte få allt som man vill ha eller hur? idag så har jag nästan bara suttit vin datorn. ska till malin sen i kväll ska inte bli så kul men måste ditt iaf. Imorgon ¨så ska mamma och pappa ta upp båten. men jag slipper är ganska så skönt att man inte ska behöva gå upp så tiddigt som dom ska gå upp. så nu ska jag nog sitta kvar litte och chatta och sånt. sen sak jag dusha för mamma tycker att ska det. nu när vi ska till malin. Vem sak kolla på fotbollen på kanal 5 ikväll? jag ska det lätt. men nu ska jag nog sluta att blogga just nu. för annars så årkar ni väll inte läsa mer.
Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0