17 Again^^


Tja!!
Igår så kund jag inte blogga för att det var någon konstigt med vårt internet. Men nu så är det fixat. Och det är ju bra, för då kan jag blogga och logga in på saker som jag inte kunde igår. I Onsdags så kom Play's nya skiva utt i affärerna. Och den heter Under My Skin. Och den är jätte bra. 

Igår så hyrde jag och pappa 17 Again. Och jag har typ sett den nu 5 gånger på två dagar. Också gjorde jag en Movie maker. Och det är med låten Not the one. Och detn blev jätte bra. Så snart så ska jag cyckla ner till Farmor och Farfar och visa den. En bild på Amy Diamond. För att jag tycker att hon är bra!

Idag så har jag inte gjort så mycket. Just nu så håller jag på med en Movie maker till. Och den kommer nog också att bli bra. Som alla mina har blivigt som mamma säger. Att jag gör så bra Movie maker. Om ni har det på er dator, så kan jag tipsa er om att börja använda det. För det är super kul att sitta och hålla på med det. Men nu så ska jag kolla Måns Zelmerlöw s blogg. Om han har upptadaterat. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0