Bowling med Madde idag^^


Tja!!
Glömde att skriva igår att vår klass har vunnit en tävling som hela Sverige var med i. Och vi vann, och vi vann biobiljetter. Super kul. idag så var det inte så bra iskolan. Men på eftermiddagen så blev det jätte bra.

Jag ,Madde och pappa åkte in till Malmö och spelade bowling. Var super kul. Och sen så gick vi till Entré och åt middag där. Var så himmla kul. Madde vi måste göra om det. På Entré så tog vi massor av flumm blider. Kanske kommer att ladda upp någon sen, men jag vet inte just nu. På bowlingen så vann jag! 

Så nu så ska jag nog kolla på en film och bara slappa. Någon som vill vara med mig nu ikväll. Så kan ni bara sms:a. Hoppas att ni får en fortsatt bra Fredag. Och så Hoppas jag att ni har haft en lika kul kväll så jag och Madde ha haft.  

Kram Rebecca
 

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Det är superroligt att bowla, hoppas att jag får följa med någon gång. Ikväll får vi det också roligt!//M

2010-04-17 @ 11:54:48
Postat av: johanna

vad var det för tävling?

2010-04-17 @ 23:59:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0