En uderbara drink^^


Tja!!
Idag så var det första dagen efter lovet. Var inte så kul att börja, men men... Hoppas att ni har haft ett bra lov. Lika bra som jag. Imorgon så ska jag och mamma åka in till Lund och kolla på H43 Lund. När dom spelar match. Missade förra för att vi var i Spanien. Men pappa var där, och dom vann. Så det var jätte bra.

Senare i kväll så kanske vi ska åka in till Pappa för att han ligger inne på sjukhuset. Och när vi pratade med dom på sjukhuset för typ 20min sen, så hade han inte vaknat än. Men han gör det nog snart hoppas jag.
På bild så är det min uderbara drink som jag drak i Spanien. Den var så himmla god.

Om några dager den 19 April så släpps Erik Grönwall en singel som heter Crash And Burn. Och hela albumet kommer den 2 Juni. Och det heter Somewhere Between A Rock And A Hard Place. Och jag ska nog köpa det första och andra albumet. För jag tycker att Erik är så bra. Men nu så ska jag kolla på "Jakten på Julia" på svt play. För att jag missade den förra veckan då vi var i Spanien. 

Kram Rebecca   

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0