H43 Lund - IFK Kristianstad^^


Tja!!
Kom nyss hem från skolan. Och idag så hade vi slöjd. Och det var kul. jag gjorde ett vänskaps armband. Som jag gav till mig själv. Och det är H43 s färger på det. Och jag ska nog ha på mig det idag på matchen.

Ja, idag så ska jag, min kusin och hennes kompis åka och kolla på Handboll. Och den börjar klockan 19:00. Och det ska bli så jätte kul. Och dom möter H43 Lund - IFK Kristianstad. Som ni ser, jag har missar en hemma match tror jag. Och det var ju förra.

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond- All the money in the world. Och den är jätte bra. Igår så var vi och hälsade på Pappa på sjukhuset. Och jag fick lite godis, mums mums. På en Onsdag det har helt okej för mig;-)
Men nu så ska jag göra lite Engelska som vi har till imorgon. För jag måset kunna min engelska om jag ska gå och se på matchen. Fast jag ska ju ändå gå och se på den.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0