H43 Lund - Lindesbreg^^


Tja!!
Idag iskolan så hade vi oringtering. Och när jag, Madde och en till skulle gå tillback till skolan så började ös regna. Så vi blav super blöta. Och tre killar han in innan den började regna, så lyllos dom! Men jag blev snabbt tor igen. 

Idag så ska jag och pappa åka in till Lund och kolla på H43 Lund - Lindesberg. Hoppas nu att H43 vinner. Heja H43. Matchen börjar klockan 19:00. Jag Kollade igår, och det sänds inte på tv. Men dom kanske säger nogot på sporten ikväll. Jag hinner inte att kolla på sporten. Men om någon se det. Så får ni gärna kommentera om dom sägen något om H43.

Nu så lyssnar jag på Play - Under My Skin. Och den är bra. Nu så sitter pappa och försöker att göra en Movie Maker. Men jag är mycket bätter än han är. jag äger på Movie Maker. Någon så också kan Movie Maker. Idag så var Erik Grönwall med i Vakna med the voice. Och han var jätt bra. Han fick också ringa upp någon som fyller år idag. Och så sa han Grattis till henne. Gud vad jag hade blivigt glad om Erik hade ringt till mig på min födelsdag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag. 

Kram Rebecca  




Kommentera här...
Postat av: Anonym

Tänk att de vann.Jippi.

Hoppas bara att de kan hålla sig kvar i elitserien bara, men vi får hålla tummarna, /PA

2010-04-22 @ 00:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0