H43 Lund - Önnereds HK^^


Tja!!
Idag så blev det skola. Och vi gick till 14:30. Fast på mitt språkval så fick vi gå 5 minuter innan vi igentiligen skulle sluta. Och det var bra. För då så han jah hem lite tidigare än vad jag brukar. Och då så kunde jag snabbt göra klart min ao läxa. Fast det var bara att skriva lite om Zebran. Så det var inte så mycket. Men nu är det klart, och det är bra.

Ikväll så ska jag och pappa ner till Farmor och Farfar för att äta middag. Och sen så ska vi in till Lund. Och kolla på H43 Lund - Önnereds HK. Och matchen sends inte på tv. Bara så att ni vet. Enligt tidningen så ska det inte göra det. Men kanske så gör det de ändå. Men jag själv tror inte det. Men jag hoppas att H43 vinner så att dom kan hålla kvar sig i Elitserien till nästa säsong. För det är dom tre bästa nu som går vidare. Och H43 ligger på nummer tre, så man får ju hoppas att dom vinner. Förra matchen så förlorade dom, och det var inte bra.

Nu så ska jag snart gå ner och kolla lite på Engelskan som jag har tills på Fredag. För att jag måste iallafall kuna glossorna muntligt om vi nu ska åka in och kolla på dom. Fast dom är ju så himmla lätta. Så jag och pappa kommer ändå åka in där. Och det är jätte roligt. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag. 

Kram Rebecca  

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0