H43 Lund vann mot Önnereds HK^^


Tja!!
Idag så har jag var det skola. Och vi gick till 15:30. Var så hilmma tråkigt på slöjden idag. Sen på eftermiddaagen så var jag med Madde och en annan kompis. Och vi kollade på en film. Och det var väll ganska så bra. Sen efter att vi hade varit i typ 2- 3 timmar. Så skulle jag och pappa till farmor och farfar för att äta middag igen. Och det var jätte gott idag. Sen så fick jag glass efter middagen. Gud vad det var gott.

Igår så var jag och pappa på handboll. Och H43 Lund mötte Önnereds HK. Och det gjick väldigt bra. Det slutade så här: 37 - 27. Så det slutade väldigt bra för H43. Och Tomas Axnér blev bästa spelren på plan. På Söndag så ska dom spela mot något lag som jag har glömmt vad det heter. Men på Torsdag om en vecka så spelar dom sin sista hemmamatch och den är mot IFK Tumba. Och jag och pappa ska ju så klart kolla. Längtar jätte mycket.

Nu så har jag också gjort Engelskan som är till imorgon. Så jag hoppas att det går bra. Fast glossorna är så lätta, det borde gå bra. Nu så lyssnar jag på Christopher Wilde - What You Mean To Me. Och den är bra. Ni borde lyssna på det. Om ni har Spotify så kan ni lyssna på den. Sök bara på Christopher Wilde. Så kommer det upp. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0