H43 Lund vann^^


Tja!!
Idag iskolan så blev jag klar med en karta som vi skulle ha gjort tills imorgon. Och nyss så blev jag klar med min Engelsk läxa dom är till imorgon. Och senare ikväll så måste jag öva till ett kart prov som vi ska ha imorgon. Det är aldrig kul med prov. Men det kommer nog att gå bra.

Igår så vann H43 med 29 - 23. Så jag blev super glad. Och bästa spelaren på plan blev Espen Christensen. Och han är målvakt i H43. Han redade jätte många bollar. Efter matchen så var det bara hem och sen gå och lägga sig. Och Zoran som är en spelare i H43 bjöd alla barn på en godispåse. Så jag fick Djungelvrål och gud vad det var gott.

Nu så lyssnar jag faktiskt inte på någon musik. För att jag håller på att impotera en cd skiva till min dator. För att efter jag har bloggat så ska jag göra en Movie Maker. Och sen cyckla ner till Farmor och Farfar och visa den. Om jag hinner det är inte alls säkert. Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0