Handboll i morgon^^


Tja!!
Idag så blev det ingen skola för mig. För att jag är fortfarrande sjuk. Men jag kommer nog imorgon. Så då missar jag ju inte så mycket av skolan. Idag så blir det ett kort inlägg. För jag ska snart gå och lägga mig. Så jag mår lite bätter tills imorgon. Igår så blev ju det ett jätte långt inlägg. Så alla dagen måste man väll inte blogga så långa inlägg. Iallafall så tycker jag inte det.

Imorgon så ska H43 Lund spela mot Önnereds HK. Klockan 19:00 Fres och frosta sparbangk arena. Kom och kolla, om ni nu gillar handboll. Och jag och pappa ska ditt och kolla. Men nu så måste jag gå och lägga mig. Så att jag kan kanske bli lite friskare tills imorgon. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0