Har köpt Erik Grönwall s cd nu^^


Tja!!
Idag så har jag inte gjort så mycket. Mamma, pappa och jag har varit i Lund. Och hanlat mat tills ikväll för att vi ska ha gäster. Ska bli jätte kul. Så nu sitter jag här och ska göra lite frågor om H43 Lund. Som dom ska svara på.

Kommer inte att bli så långt inlägg idag. För jag kom på att idag klockan 17:00 så ska Amy Diamond och Måns Zelmerlöw vara på tv. Så jag ska kolla på det. Idag så köpte jag Erik Grönwall s cd. Och jag är jätte glad för den.

Ikväll så kommer Farmor, Farfar, Hanna, Ellen och Lisa. Och det ska bli jätte kul. Längtar super mycket. Bilden idag är på Erik s cd, som jag har köpt idag. Hoppas att ni får en bra Lördag. Och glöm inte nu att kolla på "Jakten på Julia" så är nu ikväll klockan 20:00 på Svt.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0