Handboll i morgon^^


Tja!!
Idag så var det skola, och den var väll helt okej. Idag så kommer det att bli ett kort inlägg. För att jag ska snart gå och lägga mig. För att jag är trött.

Idag så skulle jag och mamma gå ock kolla på Handboll. Men när vi läste tisningen så stod det " Torsdagen den 7 April" så vi hade tagigt fel på dagen. Och i morgon så ska mamma inte vara hemma när matchen börjar. Så jag ska kolla på Handbolls matchen med min kusin och hennes kompis. Kommer nog att bli jätte kul. Och H43 Lund möter  IFK Kristianstad. Om ni vill veta mer så kan ni gå in på deras hemsida som är: http://h43.nu

Hoppas att ni har haft en bra dag idag. Jag har haft det helt okej. Hoppas att ni inte blir ledsna nu när jag inte bloggar så mycket. Men det är bra för att jag är trött nu. Jo, imorgon så åker Farmor och Farfar till Danmark. Så lyllos dom, jag vill också med. Men jag vill ju inte missa H43's hemma match. Som jag nu har gjort 1gång. Och det var nu när vi vara i Spanien.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0