Kom hem från Spanien idag^^


Tja!!
Kom hem för ungeför 3 timmar. Och det var jätte kul att vara där nere. Jag var också nära Afrika. Som kanske inte många kan tro men det är sant. Vill åka till backa nu igen. Hade det så himmla myskigt. och det var sol varje dag. Jag badade 3 gånger i poolen. Fast den var inte upp värmt. Det var därför som jag inte badade så mycket.

Men jag shoppade en väska och ett par snygga shorts. Också drak jag en jätte god drink, och i den så var det: färsk annanas, jordgubbar och apelsin jos. Men nu så kan jag inte skriva mer. Kanske så kommer det ett inlägg med mera om Spanien. Om jag orkar, jag hoppas att jag gör det.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0