Amy Diamond fyller 18 år idag^^


Tja!!
Idag så har jag varigt iskolan. Och vi gick till 15:30. Så det var en lång dag idag. Så jag orkar inte skriva så mycket nu idag. Men ibland så är det också svårt att komma på vad man ska blogga om.

Idag iskoan så har vi en soppa som inte var så god. Så jag åt inte så mycket. Och när jag kom hem så var jag ju jätte hungrig. Så jag åt en Risifrutti. Och det var jätte gott. Kan inte sluta tängka på vad som hände i Tisdes.

Idag så fyller Amy Diamond 18 år!! Hoppas att ni gillar min blogg. Men jag tycker att visa är dåliga på att kommentera. Och det vorde treviligt om ni kommenterade ibland. Just nu så har jag bara fått en kommenter denna måndaden. Så det hade varit jätte kul. Om ní nu kunde kommentera litefotare.
Hoppas att ni får en fortsatt bra Torsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0