På onsdag så ska H43 spela^^


Tja!!
Idag så var jag iskolan. Och sen efter så var jag med Madde. Och vi hade kul. Det finns inte så mycket att blogga om idag. Men jag hoppas att det är okej ifall det inte blir så långt inlägg. Snart så ska jag gå ut och springa en runda. Vet inte hur lång den kommer att bli. Men det ska bli lite roligt.

Igår på kvällen så var jag och pappa hos mina små kusiner. Och det var kul. Nu så sitter jag hör och kollar på lite match bilder på. www.H43.nu ,jag tycker att ni ska kolla in dom. Och dom är lite roliga vissa av dom. Och andra är bra. Bilden är ifrån deras hemsida. Och på bilden så tror jag att det är hela H43 Herrar A.  

På onsdag så ska H43 spela handboll mot Lindesberg. Så om en vecka så ska dom spela. Och jag, pappa och kanske en kompis ska åka in och kolla. Kommer att bli jätte kul. Det kanske sänds på tv. Men jag vet inte. Men om det gör det så vorde det kul om ni kunde kolla. Hoppas att ni får en bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0