Play är så bäst^^


Tja!!
Idag så har det inte hänt så mycket. Jag var i skolan, och det var som vanligt hur tråkigt som hälst, men jag orkar inte förklara vad som har hänt. Inte nu iallafall för att det är jätte mycket kanske nogon annan gång.

Idag efer skolan så satte jag mig ner och sökte lite info om gruppen play som jag tycker är på himmla bra och jag hittade lite om dom. Men det har blivigt något fel så jag kan inte klistra in det, men ni kan kolla min bdb. Så står där det. 

Nu så ska jag lyssna på Play's låt som heter Trash. Och den är jätte bra. och ni bordde lyssna på den. Om det finns på Youtube. också ska jag fortsätta lite på en dans som jag har gjort till den låten. Men nu så måste jag faktiskt fortsätta för att jag kom på lite nu under tiden som jag skrev. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0