Play var på bc idag^^


Tja!!
Idag så har jag haft det jätte bra. Först så var jag och handlade med pappa på Bc. Och sen så kollade jag på PLAY för att dom var där och uppträde. Och så köpte jag deras senaste skiva. Som kommer ut i afärerna på Onsdag. Och så fick jag det singnerad. Och bilden är där ifrån. Kanske inte så bra bild. Men jag hoppas att ni tycker att den är okej.

Om typ en halvtimme eller lite mer så ska vi få gäster. Och det ska bli jätte kul, vi ska grilla hamburgare. Och det var längesedan jag åt gtillade hambugare som pappa grillar. Kommer att bli jätte gott.

Nu så lyssnar jag på Play's nya skiva och låten heter Consequence Of You. Och den är jätte bra, så ni borde lyssna på den. När den kommer upp på youtube. Vet inte riktigt om den finns där nu. Men ni få gärna kolla och lyssna på den, om den nu finns där. Glöm inte att kolla på "Wild kidz" för att Måns Zelmerlöw ska vara med där. Och lite senare ikväll vi 20:00 så är det "Jakten på Julia" och Måns är också med där. Glöm nu inte det. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0