Play's skiva är bäst^^


Tja!!
Igår så var det jätte kul. Vi åt hamburgare och det var hur gott som helst. Sen så gick jag och min kompis utt och tog lite flumm bilder. Var också super kul. På bild så är det Play's skiva. Och den är singnerad av alla dom tre Sanne, Fanny och Anaïs. Och dom är bäst.

Typ hela dagen idag så har jag lyssnat på play's nya skiva. Och den är jätte bra, så ni borde skaffa den när den kommer utt på Onsdag. Och på onsdag så ska H43 Lund spela. Och jag ovh pappa ska åka in och kolla. Hoppas nu att dom vinner.

Ja, det finns inte så mycket mer att blogga om just nu. Förutom jag och mamma var på Center syd idag. Och jag handlade en tröja som är jätte fin. Och som jag bara älskar. Och så köpte jag lite smingk. Hoppas att ni hade en bra dag igår. och att ni kollade på dom två tv programed som jag tipsade er om. Själv så sog jag dom på svt play. Och "Wild kidz" och "jakten på Julia" var jätte bra. Och Måns var ju med, så det var ju bäst. Hoppas att ni får en bra Söndag. 

Kram Rebecca  

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0