Prao i morgon^^


Tja!!
Idag så var det skola. Och det var såå tråkigt, för jag tycket att dagen gick så långsamt. Fast det är nog bara för att jag längtar så jätte mycket tills imorgon. Dels för att jag ska prao och efter det så ska jag och pappa och en till gå ut och äta middag. Kommer att bli jätte kul. Så snacka om att jag längtar.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - Over you. Och den är jätte bra. Så jag tycker att ni ska lyssna på den. Idag så blir det inte så långt inlägg för att jag inte orka skriva så mycket. Och imorgon så hinner jag nog inte blogga. För att jag ska vara på praon klockan 09:00 och slutar 17:00. Sen så ska vi äta klockan 18:00, vet inte hur länge vi kommer att vara där. Bara så att ni vet. Bilden gjorde jag igår. Och jag gillar den värkligen.

Har också cycklat på mammas nya träningscykel. Och jag cycklade hela 3 kilometer. Jag tycket att den var jätte duktigt gjort av mig. Eller vad tycker ni? Idag i skolan så hade vi köttbullar, sås och potatis. Och det var gott. Nu ikväll så ska vi ha spagetti och köttfärssås. Och det kommer också att bli gott. Hoppas att ni får en bra fortsatt Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0