Sjuk idag^^


Tja!!
Idag så är jag sjuk. Och det ät inte alls kul. Är jätte förkyld och har super ont i halsen. Och ikväll så ska pappa grilla Hamburgare. Och det ska bli gott. jag känner mig väldigt varm, men jag har ingen feber. Så jag kanske kommer till skolan imorgon. Måste iallafall vara där på Torsdag. Då vi ska ha en mässa. Och på Onsdag så ska ju H43 spela match och det vill jag ju inte missa.

Igår när H43 spelade mot Kristianstad. Så förlorade dom med 28 - 22. Jag tycket att det var fel lag som vann. Men det är ju vad jag tycker. På Onsdag så bara ska dom vinna tycker jag. Men dom håller sig ändå kvar i Elitserien. För dom liggen nu på tredje plats i tabbelen. Så jag hoppas att dom vinner nästa match så att dom får mer poäng. Så att dom kan gå upp lite högre- Fast tredje plats är ju ändå bra.

Nu så lyssnar jag på Sterling Knight (Christopher Wilde) - What You Mean To Me. Och pappa håller på att grilla Hamburgarna. Och det ska bli så jätte gott att äta Hamburgare idag. I Lördags så kom Mormor hem från Spanien. Och mamma åkte samma dag till Usa. Mormor tycket att det var skönt att komma hem. Eller det tror jag iallafall. Nu när ni läser detta så kanske där inte är någon bild. Men när jag kommer upp till min egen dator dät uppe, så ska jag ladda in en bild som jag tog igår. Men nu så ska jag gå och äta. Hoppas att ni får en fortsatt bar Måndag. 

Kram Rebecca 


Kommentera här...
Postat av: Hanna

Krya på dig Rebecca och hoppas vi ses i veckan! Hade varit kul om du och Tomas ville komma hit och äta ngn dag!

Fridens!

Hanna

2010-04-26 @ 19:03:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0