Starstruck^^


Tja!!
Igår så kollade jag på Starstruck. Och den är jätte bra. Så jag tycker att ni nu ska kolla upp den på Youtube. Och kolla på den. Sen så gjorde jag inte så mycket mer igår. Idag så ska H43 spela match på bortaplan. Hoppas nu bara att dom vinner. Pappa och jag skulle åkt upp och kolla på dom. Men vi kommer hem vid 22:00. Och det är skola imorgon. Så vi får väll heja på dom här ifrån. 

Idag så har jag faktiskt inte gjort så mycket. Bara varit hemma och tagit det lungt. och sen ikväll så blir det Pizza. För att mamma är nu i Washington dc. Och jag vill också följa med, men det fick jag inte. För att jag måste ju gå iskolan.

jag är jätte förkyld. Och så har jag super super ont i min hals. Så jag vet inte om jag kommer till skolan imorgon. Men vi får se. Kanske så kommer jag eller så kommer jag inte. Nu så lyssnar jag på Sterling Knight (Christopher Wilde)- StarStruck. Och den är ju också jätte bra. Så ni borde lyssna på den. Den är faktiskt med i filmen Starstruck. Och jag bara älskar filmen. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0