Tema dag iskolan^^


Tja!!
Idag iskolan så hade vi en halv tema dag. Och det var värkligen tråkigt. Ville bara att tiden skulle flygga till 15:30. Och det gjorde den också. Fast det tog också lite tid. Typ en till två timmar. Men men nu så är ju skolan slut för idag, och det är bra.

Imorgon så ska H43 Lund spela handboll mot Lindesbreg. Och jag och pappa ska åka in och kolla på dom. Heja H43 hoppas nu att dom vinner. Det kanske sänds på tv. Och det vorde kul om ni kunde se det. För jag kanske då är med.

Igår så släppte Erik Görnwall hans nya singel. och den är bra. fast jag har bar hört en lite blit av den. Men nu så lyssnar jag på Play - Girls. Och den är bra. Och den finns på Youtube så ni kan lyssna på den. Om ni nu vill det. Men nu kan jag inte blogga mer för att jag ska gå ner och äta Köttbullar till middag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Tisdag. 

Kram Rebecca   

Kommentera här...
Postat av: farmor

Det var en ny fin bild du har idag.

Vad var det för temadag ni haft. Jag såg en hel

del elever som var ute o gick idag på fm med ett papper i handen. Var det hela skolan som hade temadag?



Sov gott.

2010-04-20 @ 21:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0