En ny bild på Amy Diamond^^


Tja!!
Igår när vi hade gäster, så var det jätte kul. Jag tittade på "Jakten på Julia" och jag hejar på Ellen. Hoppas att ni kollade också på det igår.

Idag så har jag inte gjort så mycket. jag har gjort två bilder i picnik. Och en bil är på Amy Diamond som ni ser. Hoppas att ni gillar den. Jag gillar den super mycket. Också blev jag super glad idag, för att på Tisdag så ska jag ha prao. Fast det visste jag innan. Efter jag är klar där, så ska jag och pappa gå utt och äta på en resturang. och så ska en till följa med. Kommer att bli så himmla kul. Som tack för en ska som jag fick av han innan när jag fyllde år, så skulle vi bjuda han på middag. och den kommer att bil så himmla kul. Längtar jätte mycket.

Och igår så spelade H43 Lund Handboll på borta plan. Och dom förlorade med 4mål tror jag. Jag var inte och kollade med det stod i tidningen idag. Och Tidningen har lite fel i deras text som dom skrev. Jag kan bara säga att det stod att en spelare hade fått två röda kort, men han har bara fått ett. Så tidningen ljuger. Hoppas att ni får en bra Söndag.

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0