H43 Lund vann^^


Tja!!
Idag så var det skola till 12:15. Skönt att sluta tidigt på Fredagerna. Ikväll så kommer pappa hem från sjukhuset. Ikväll så ska jag inte göra så mycket. Idag på matten så fick vi glass.

Igår när vi var och kollade på H43 Lund, och dom vann med ett mål. Det blev 25 - 24. Och jag blev glad över att dom vann.
Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - What's In It For Me. Och den är bra. Så jag tycker att ni ska lyssna på den. Och sen så kan ni jätte järna kommentera vad ni tycker om den. För att jag får inte så många kommentarer. Och den hade vaigt kul att få det.  

Hoppas att ni gillar min blogg. Och att ni tycker att det är kul att läsa det som jag skriver. Bilden har jag gjort idag i picnik. Jag tycker att ni ska prova den hemsidan. Och det är: www.picnik.com . Hemsidan är helt gratis. Och jag gillar bilden jätte mycket. Hoppas att nu också gillar den. Och att ni får en jätte bra helg. Och att ni får en bra fortsatt Fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Hanna

Rebecca!

Du är verkligen jätteduktig på att göra bilder! Alltid lika kul att läsa din blogg också! Hur var Spanien?

Vi ses ikväll!

/Hanna, Ellen och Lisa

2010-04-10 @ 12:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0