Valborg idag^^


Tja!!
Idag så var det skola. Och det var helt okej. För att vi slutade klockan 12:15. Som vi gör varje Fredag, så himmla skönt. Sen efter skolan så var jag med en kompis. Och hon har nyss åkt hem. Och vi hade jätte kul. Idag så Engelskan så gick det jätte bra. Fick nästan alla rätt.
Mässan gick bra igår. Och det var lite kul att folk kom och frågad om vårt land. Och vi hade Somalia. Så nu vet jag ganska mycket och det. I Somalia så är det 29% som har tillgång till rent vatten. Och här i Sverige så är det 100% som har det.  

Ikväll så ska jag och pappa bort till våra grannar. För att den där fyller nio år på Torsdag. Så vi ska fira henne. Sen så ska vi nog gå bort till idrottspltsen för att kolla på Majbålet. Och det ska bli helt okej. En blid på Handbollen i Onsdags. Kanske inte så bra bild.

Nu så lyssnar jag på Play - Girls. Och den är bra. Imorgon så ska jag och pappa till mina småkusiner. Och det kommer att bli kul. Sen på Söndag så kommer Mamma hem. Och på kvällen så är det match för H43 på borta plan. Jag och pappa ska nog åka upp och kolla. Kommer nog att bli en spännande match. Men nu så ska jag gå ner och äta lite mellanmål. Hoppas att ni får en fortsatt bra fredag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0