Är hemma från Norge^^


Tja!!
Igår kom vi hem från Norge. Och vi hade det jätte kul där. Det kommer att komma bilder. Men jag har fortfarande dom i min kamera. Det finns många saker som jag kommer att minnas från denna norge resan. På vägen upp så var vi 4 i bilen. Och på vägen hem så var vi 5 i bilen. Så det blev lite trångt där back. Men vi kom hem. Det är typ 90 mil. Här ifrån till där vi var. Jag köpte en jeans jacka, tre lepglans (stavas?),två filmer och glass. Jag är nöjda över mina köp.

Idag vid 18:00 så ska vi på kräftskiva. Och det ska bli kul. Jag ska ha på mig min nya jeans jacka ett linne och shorts. Och det kommer nog att bli snyggt. Pappa, mormor och två till är på tippen. Och slänger massor av mormor saker. Jag ville inte följa med. Och jag måste städa mitt rum. För att där är väldigt stökigt inne. På Måndag eller tisdag så ska vi flytta med till där vi bor. Och det ska bli skönt att få komma hem till sin säng. Jag har längtat efter den.

Nu så lyssnar jag på Erik Grönwall - The show must go on. Och den är bra. Låten som är överst i detta inlägget. Tycker jag är jätte bra. Jag var själv och såg Grease i Stockholm för några månades sedan. Och den var jätte bra. Och den kommer att komma till Malmö nu i höst. Jag tycker att ni ska kolla på låten och kommentera vad ni tycker sedan. Hoppas att ni får en fortsatt bra Lördag.


Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0