Är hemma nu^^


Tja!!
Har inte kunnat blogga på ett tag. Det är för att jag har gjort så mycket annat, så jag har inte haft tid. Vi har nu flyttat hem. Så vi är inte kvar på vårt landställe. Sen så har jag bara tagit det lungt. Jag har varit med komis. Och vi hade det kul. När jag var med en kompis så visade han mig en låt och den heter: Vanilla Twilight. Och den är jätte bra. Så jag tycker att ni ska lyssna på den. Tack för att du visade mig den låten. Den är så himla bra. Idag så har jag inte gjort så mycket.

För en halv timme sedan så skulle farmor ha kommigt. Men hon kommer nog snart. Imorgon så ska vi till min bästis och hennes landställe:-) Och jag ska såklart ta mig min kamera. Också imorgon så kanske vi skulle åka till ikea. För att jag ska flytta om på mitt rum. Också ska vi köpa en spegel till mig som jag ska ha på mitt rum. Jag har kommigt på en ska. Och det är att när jag filmar med min kamera så kan jag inte lägga in filmen sedan i mm (movie maker). Och det är ganska så störigt.

Men nu måste jag gå. För att jag ska ladda in norge bilderna på ett usb minne. För att vi ska visa dém när farmor kommer. Och igår så gjorde jag cupcakes. Och dem blev jätte goda. Om en vecka så börjar skolan. En av mina favorit bilder från när vi var och såg på Erik Grönwall. Hoppas att ni får en frotsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0