Engelska^^


Tja!!
Igår så var vi och kollade på typ en konser (stavas?). Jag tycket att det var jätte kul att kolla på dem. Och dem var såå duktiga. Kanske kommer bilder sen. Jag får se, kamran ska först ladda. Bateriet är helt slut. Jag har sett att det ät många som har kollat på min vidio på youtube. Och det är jätte kul!! Ni får gärna fortsatta med det. Igår när jag och mamma skulle till Lund så tog vi tåget in. Och det gick faktiskt jätte bra. Det var inte alls svårt. Innan vi skulle gå och äta med mormor på en grekisk resturang så gick jag och mamma och kollade i affärer. Och jag köpte ett par shorts som jag ska ha på gympan. Också köpte jag en klämma. Jag tycket att det var jätte kul. 

När vi kom hem vid 23:00. Så kollade jag lite på tv. Sen gick mamma och la sig. Och jag råkade somna i soffan och vaknade vid 05:00. Då gick jag upp och la mig i min vanliga säng. Men av någon konstig anledning så vaknade jag redan vid 08:00. Och då så var jag jätte förkyld och hade jätte ont i halsen. Så det är inte kul att ha det. Men det går nog över snart får man hoppas. Jag vet inte om jag kommer till skolan imorgon. I Fredags så fick jag hem ett paket som var från HM. Och det var mina kläder som vi hade bestält. Och jag blev jätte glad. Det var endå ganska så mycket kläder. Det var en jacka, tre linnen, jeans legings, vanliga legings, tröjer och mer. Men just nu så kommer jag inte ihåg mer. Men det var mycket mer. Också kommer det lite till snart, för att allt var inte på lager. Idag så får ni en bild från web-kamran. Hoppas att det är okej.

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - Higher Ground. Och den är bra. Ikväll så kommer papap hem från Öland. För att han har varigt där och spelat golf. Och det gick faktiskt bra med hans axel. Jag kan nästan inte sluta prata om Fysik och lasershowen. För att den var så bra. Jag verkligen älskade den. Men nu måste jag plygga lite Engelska tills på Onsdag. Hoppas att ni får en fortsatt bra Söndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

Jag längtar till att få se alla dina nya kläder.

Det verkar ju som om du gjorde en pappa genom att somna på soffan.

Hoppas att du blir bättre i halsen och förkylningen.

Krya på dig. /PA

2010-08-30 @ 09:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0