Fysik och Lasershow^^

^
Tja!!
Jag vet att jag inte har bloggat sedan förra veckan. Men jag har gjort lite annant. Jag har fått några kommentarer om att jag inte ska lägga ner detta med bloggandet. Och jag har bestämt mig, jag ska inte lägga ner min blogg. Men jag kanske inte kommer att blogga lika ofta som innan. Men vi får se. Idag iskolan så var vi och kollade på tre olika shower. Och jag tycket att den första var bäst. Den hette: Fysik och Lasershow. Den var jätte häflig. Dem andra två var mest bara tråkiga tycket jag. Jag tycker att det är kul när ni kommenterar. Men det blr ett kort inlägg idag. För att nu ska jag hitta på något annat. Hoppas att ni får en fortsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0