Guds tre flickor^^


Tja!!
Det var ett tag sedan jag skrev här inne. Men jag har gjort lite andra saker än att bara sitta vid datorn. OM två dagar så börjar skolan och jag längtar verkligen INTE. Idag så har jag inte gjort så mycket. Igår så hyrde jag, mamma och pappa lite filmer och åt pizza. Och det var jätte kul. Jag hyrde en film som heter: Guds tre flickor. Och den är jätte bra. Jag tycker att ni ska kolla på den. Jag tycker att den är bra. Den serigen har gått på tv innan. Och nu har der blivigt en film. Den är ganska så lång. Den är över 6 timmar.

I Torsdes så var Amy Diamond gäst i sommarlovs morgeon. Och jag kollade på det. För att Amy är en av mina idoler. Jag tycket att hon var jätte bra. Så ni kan kolla på vidion som jag har laddat upp idag. Jag gillar denna vidion med Amy. Det är ifrån när hon var med i sommarlovs morgon. Amy har varigt min idol ända senan hon släppte sin första skiva. Och det var 2005 tror jag. Men jag har ju också andra idoler. Och det är: Erik Grönwall, Måns Zelmerlöw och Amy diamond.

Vi har kul när vi var hos min bästis. Men det åskade och blixstrade och så regnade. Och det var inte så jätte kul. Jag gillar inte när det händer så. Men i Fredes så var jag med några kompisa och vi cycklade 4 km. Och det var inte så jobbigt. I Löres så var jag med två kompisar på dagen. Och vi cyclade 4 km till. Så jag cyklade 8km på två dagar. Sen på kvällen så var jag med en kompis och hon sovöver här. För att mamma och pappa var på fest. Vi hade det jätte kul. Hoppas att ni får en fortsatt bra Måndag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej Rebecca.

jag får väl kolla på den filmen någon gång, det kan vara kul att se en tjej film.

/PA

2010-08-17 @ 10:39:51
Postat av: Anonym

Snyggt jobbat med cyklingen. JAg gillade också att hyra fil och äta pizza. I dag på jobbet är det lite trögt, hade hellre varit ledig trots att det regnar.

Ses i kväll!!!

2010-08-17 @ 12:29:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0