Skolan börjar^^


Tja!!
Jag kom nyss hem från skolan typ. Idag i skolan så gick det inte alls bra. Jag tror inte att ni vill höra vad som händ. Vi fick också en ny tjej iklassen. Det var väl sådär kul. Jag åt ingen mat iskolan häller. För att jag mådde ganska så dåligt. Så nu är jag ganska så hungrig. Vi fick massor av pappor som mamma och pappa ska skiva på. Jag tycket inte äls att det var kul att börja igen. Om ni vill så får ni gärna kommentera vidioförslag. Jag hade tängt att göra en vidio. Men jag vet inte vad den ska handla om. Så kommentera gärna! Jag har också tängt att jag inte ska skriva så långa inlägg om jag inte har något att skriva om. Jag kanske ska lägga ner detta med bloggandet?. Jag har inte bestämt mig än. Vad tycker ni om det?

Jag har också tängt att ha en frågestund här på bloggen, om jag inte lägger ner den. För att just nu så är det så mycket. Så jag kanske inte årkar att blogga. Men vid speciella tillfällen så kommer jag nog att blogga. Nu så har ju skolan börjar igen. Och jag har börjat 8:an. Så det blir mycket läxor att läsa på helgerna. Och det är inte så himla kul. Det var inte så kul häller attgå upp 07:00 idag. Men det var ju skolan och jag var tvungen att gå till skolan. Också hade jag följe med en kompis. Och hon är jätte snäll. Vi hade även följe hem.

Men nu ska jag gå ock äta lite lunch. Jag kan passa på att säga att vårt schema i skolan är jätte jätte dåligt! Till lunch så ska jag äta korvstråganof med ris. Som vi hade i Måndags. Hoppas att ni har haft ett bra sommarlov. Det har jag haft iallafall. Jag tycker att ni ska kolla på dem längkade bloggar som jag har. Jag gillar Amanda's, Rebecca's och Inez's. Dem är faktistk bra. Kolla dem! Hoppas att ni får en förtsatt bra Onsdag.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Berätta för mig vad det var som har hänt!

Puss

2010-08-18 @ 13:23:16
Postat av: Anonym

Hej

Jag tycker inte att du skall lägga ner det här med ditt bloggande. Det är jätte bra. Lägg ut lite kluriga frågor som man kan svara på. /PA

2010-08-20 @ 10:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0