3dagar tills jag fyller 14^^


Tja!!
Jodå, idag så var det skola. Och det var kul. Efter skolan så vara jag med en kompis. Och sen så gick vi till vårdsentralen för att jag skulle ta blodprov. Och jag fick ta det i armväcker och jag har aldrig tagit det där innan. Så det var lite läskigt men sen så gick det bra.

Sen efter det så ringed vi till två kompisar och sen så kom dom. Och så satte dom upp lite bilder på mina väggar. Så nu så har jag det fint på mina väggar tack vare min tre kompisar.

Nu så lyssnar jag på Play - Girls. Och den är jätte bra. jag gillar PLAY ganska så mycken just nu!! Hoppas att ni gillar min musik som jag ger er som tips!! Jag gillar alla låtar som jag skriver här på bloggen.

Nu så är det bara 3 dagar tills jag fyller 14!! Så jag vill bara att tiden så springa ditt, för att dagen efter så sla vi åka till Björnriket. Och det kommer att bli kul. Jag kan lova det!!

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Anonym

Hej

Det var en fin bild men det tog lite tid att klura ut var den var tagen. Man fick titta på datumen. Så fattade man. Vi tyckte att det var JÄTTEBRA gjort när du tog blodprovet :-).

M&P en våning nerifrån.

2010-02-17 @ 21:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0