Bara 14timmar kvar tills man är 14^^


Tja!!
Jodå, idag så var det skola. Och det var ganksa så bra. För att vi gick bara till 12:15 som vi gör varje Fredag. Det är himma skönt att gå så kort dag på Fredgar.

Sen på kvällen vid 18:00 så körde jag o mamma o pappa in till Lund och åt där. Och det var jätte gott, jag fick blodigt kött. så som jag ville att det skulle vara Mums...!
Sen så körde vi till mina små kusiner. Och ått glass. Sen så hade vi disko i källaren, så jätte kul. En jätte bra sista dag på mitt 13års dag.

Om några timmar så är man 14år. Gud vad tiden har gått fort. Nu så lyssnar jag inte på någon musik. För att jag är jätte trött så att efter jag har bloggat klart så ska jag gå och lägga mig. Och imorgon så kommer mamma o pappa in och sjunger för mig. Jag sitter in pjamsen nu och bloggar. Så det är typ bara att gå 2meter sen så står man vid sängen. Idag så blir det ett kort inlägg. Eller det bror ju på hur man tycket är kort. man det är så att jag är super trött, och årkar inte skriva mer. Så ni för fatta att jag ör trött. Och att jag är lite närvös inför imorgon. Vad jag ska få i packet.  
Bara 14timmar kvar tills man är 14år.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0