Björnriket^^


Tja!!
Jojo, nu så är min 14år. Idag så fick jag:
En resa upp till Stockholm och gå och se Grease och Alice i underland.
En gammal H43 s match tröja.
Nya högtalare till min dator.
En bok "ljudet av ditt hjärta".
Ett wii spel och en kontroll till.

Nu så lyssnar jag på Play - Girls. Imorgon så drar vi till björnriket i Vemdalen. Vi kör runt 05:00. Någon som har lysst att sms:a med mig då? Jag ska nog i försig sova i bilen tills vi ska äta frukost i Motala. Eller hur det nu stavas.  Pappa sa att vi skulle vara där uppe och ätta frukost vid 09:00 om det är bra väder. Jag och min bästis ska nog chatta på ds ,ibilen ett tag.

Bara för att jag fyller år idag så ska ni får en ny bild. På det första bilden så är det vad jag fick på morgonen. För sen så körde jag och pappa och hämtade tröjan. Så det finns inte med på den bilen, men jag har den.  

Och jag är jätte glad för tröjan. För att jag känner den som har haft den innan. Så det känns jätte roligt att jag fick hans gammla match tröja. 

Björnriket her i come. Som måns brukar skriva ibland. Om han ska någon stans. Och jag ska ju det. Så BJÖRNRIKET HER I COME!!

Kolla gärna min blogg nu när jag är där uppe. Ska försöka att uppdateraden varje dag. Men vi kanske inte har något internet. Men då så fixar jag det när jag kommer hem. Så ni kommer att få läsa varje dag vad vi har gjort.

Kram Rebecca  

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0