Facebook^^


Tja!!
Jodå, Idag så var det skola. Och det var väll ganska så kul. För att vi fick spela kort på matten. Så det var en ganska så okej dag.
Då man fick spela kort på matten. För då så slapp man att jobba matte. Och det är bra, för att jag gillar inte matte så bra. På idrotten idag så hade vi inte handboll som jag hade hoppats på. Med det var väll okej iallafall. 

Nu så lyssnar jag på Måns Zelmerlöw - Cara mia. Och den är ju såå bra. Alla hanns låtar är lika bra. Jag kan inte välja vilka så är exstra bra, för att alla så så himmla bra. Efter att jag har bloggat klart så ska jag nog logga in på facebook. För att jag tycker att facebook är en bra hemsida. Och som alla borde gå med i. Men det är ju bara vad jag tycker. Så ni få ju välja om ni ska gå med i den eller inte.

Idag så är det smö ute. Och det har det varigt ganska så länge nu. Men det är mysigt med snö. jag hoppas att det snöar imorgon. Idag så blir det nog ett kort inlägg. För att jag orkar inte att skriva så mycket till. Jo, bilden har jag gjort i Picnik. Och orginalet var som bild igår. Så så här blev den efter att jag hade fixat den. Hoppas att ni tycker att den är bra gjord. För att jag gillar den. Den blev så bra tyckern jag.

Ni borde testa Picnik. Det är så bra att man kan fixa bilder. Och så blir så bra. Och så är det Familjen annorlunda på tv 4 idag. Som man ska se. Och det börjar klockan 20:00. Så jag tycker att ni ska se det.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: M

Super snygg bild, jag gillar den.

2010-02-08 @ 19:01:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0