Fredag: 26/2-10^^


Tja!!
Nu så sitter jag här inne och fryser om tårna. Men det går bra ändå. I morgon så åker vi hem. Kommer att bli super tråkigt. Men ändå ganska så kul.

 

För att jag längtar jätte mycket tills på måndag. För att då så har vi idrott och då så ska jag ha på mig min H43 tröja. Om jag får det då för mamma och pappa. Men en kille i klassen kommer nog att kommentera den. För att han inte gillar H43. Men det gör jag. 

 

Hoppas att ni nu njuter av sista dagen på sportlovet. Och att ni ska se på Melodifestivalen i morgon. Jag ska se på det. Om jag kan för att vi ska ju åka imorgon och jag vet inte om vi är hemma tills des. Men jag hoppas att jag kan se den. Jag vill inte missa Måns så klart han är ju min stora idol. Också har jag ju Amy Diamond, Play och Marie Serneholt.

 

Nu så ska jag kolla på lite OS om jag kan eller om dom andra koller på något annat. Hoppas att ni har det bra.

 

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0