H43 förlorade^^


Tja!
Kom nyss hem från Handbollen. Vi var och kollade på H43. Som spelade mot Ystad i Malmö. Och dom förlorade så det var jätte tråkigt. Och det var ungeför bara med ett eller två mål. Eller jag kommer iny ihåg hur mycket det var. Men jag tog massor av bilder jag tog runt 75 eller något. Itorstes då vi och så kollade på dom. Så tog jag rund 97 bilder.  

Nu så lyssnar jag på Play - Girls. Och den är jätte bra. Det är dom som är på bilden idag. Hoppas att ni gillar bilden på dom. Jag gillar bilden väldigt mycket.

Nu är det bara typ 30 min kvar tills Melodifestivalen börjar. Så jag ska gå ner och äta nu. För att min mage skriker efter mat. Jag är super hungrig.

Hoppas att ni kollar på Melodifestivalen nu idag. För att det kommer att bli super kul. Det kan jag nästan lova. För att Måns är alltid bäst!!

Idag så är det fortfarnde snö ute. Och jag tycker att snön bara kan försvinna nu. Så att den kan komma fram lite vår. Fast våren börjar ju i Mars.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0