Kladdkaka^^


Tja!!
Jo, Idag så var det skola. Och vi hade slöjd. Och det var ganska så långtråkigt idag. För att jag tycker att den skaen som jag gör är såå tråkig. Och så fixade jag och Matilda upp vårt bråk. Så nu är vi vänner. Vi hade mentorstid och det var ganska så roligt för att vi fick inte göra så mycket, bara sitta och ta det lungt. Super skönt att inte gjöra så mycket på en lektion.

Nu så ska jag äta min och Madde s kladdkaka som vi bakade idag igen, för att den som vi bakade igår var såå god. Så vi sa att vi skulle göra en till. Så biten kommer nog att slingka ner ganska så bra. För att den igår belv jätte bra. Så gud vad jag så gärna vill smaka den. Madde hae och så fixat mina naglar idag. Så nu är dom mycket bätter och man ser vad det står på dom. Och der står samma som det gjorde idag.

Nu så lyssnar jag på  Måns Zelmerlöw - Hold On. Och den är bra. Så alla lyssnar på den på youtube. Hoppas att ni gillar min blogg och kollar den ofta. Idag så är det snö ute.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0