Läkaren^^


Tja!
Jojo, Idag så var jag hos läkaren idag. Så jag kom till skolan kl: 11:05. Och det var skönt för att jag fick lite sov morgon. Sen så hade vi lunch och då så fick vi en jätte god soppa. Och till efterrätt så fick vi SEMLOR. För att det är fettisdagen.

Jag och min kompis som jag är ovänner har inte löst sig än. Och jag vet inte om det kommer att lösa sig. Men man kan ju hoppas. Om jag nu vill bli vän med henne nu. men vi tar en liten paus tills den 1/3-10. SÅ sen får vi se om det löser sig då.

Efter skolan så var jag vad två kompisar. Och det var super kul. Vi hade jätte kul när vi skulle laga mellanmål.

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - I Wish It Could Be Christmas Everyday. Och den är jätte bra. Jag vet att det är en jullåt men jag gillar julen så att ibland så lyssnar jag på vissa jul låter.

Nu så ska jag kolla på Måns Zelmerlöw s blogg. Och sen på Marie Serneholt. Imorgon så ska jag ta blodprov och jag är lite närvös för det. Men det kommer nog att gå bra. För att en kompis kanske skulle följa med mig dig. 

Jo, idag så är det fortfarande snö kvar ute på gatorna. Jag tycker att snön bara kan få svinna. För att jag vill ha lite vår. 

Kram Rebecca  

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0