Lugi - H43^^


Tja!!
Jo, Igår så var Måns jätte duktig. Hoppas att ni och så tycket det. Och så sommnade jag runt klockan 02:10. Och så vaknade jag vi 08:30 för att jag hade en mardrömmar. Såm inte var så trevilg. Fast det är ju inga mardrömmar. Vad jag vet.

Idag så var jag och tittade på handboll Lugi - H43. Och det var värkligen roligt. Och H43 vann. Och det var dom som jag hejade på. Så jag är jätte glad nu. 

Nu så lyssnar jag på  Måns Zelmerlöw - Maniac. Och den är jätte bra. Så jag tycker att ni ska lyssna på den på youtube. Idag så blir den nog inte så långt inlägg. Men jag ska försöka att göra det lite längre en detta som jag har skrivigt.

Jo, idag så är det snö ute. Och det är jätte roligt att det är snö ute. Hoppas att det lägger sig. Så att man kan få ha kvar snön ett dag till. Nu så ska jag titta på Made In Sweden. Jag följer det varge Torsdag klockan 21:00 på tv 4. Så jag tycker att ni ska kolla in det på Torsdag.

Idag så är det och så Blåsningen på tv3. Så jag ska kolla på det klockan 20:00. jag tycker att alla ska se det. Och man måste ju bara se det när Måns Zelmerlöw ska bli blåst. Eller jag vet inte om han ska bli blåst. Men pappa sa att han skulle bli blåst. Så jag hoppas på att han ska vara med i Blåsningen. Hoppas hoppas. Idag så är det ju snö ute som jag skrev innan. Super kul!! Hoppas att ni gillar min blogg. och mina blider som jag laddar upp. 

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0