Måndag: 22/2-10^^


Tja!!
Sitter nu här i lägenheten klockan är 11:39. Vi hade det bra i backan, fast pappa trillade i backen. Så han är på sjukhuset nu. Och vi andra sitter. Solen skiner och det är super kallt ute. Jag fryser fortfarande.  Och vi kom hem för 20 min sen.


Hoppas att ni har det bra, själv har jag och alla utom pappa det bra. Om några minuter så ska vi äta lunch. Och det blir nog gårdagens mat. Och det kommer att bli mums. Ska äta nu. Och sen så ska vi ut i backen igen. Ska på skidskola imorgon i två timmar. 


Nu så är jag tillbacka i lägenheten efter att vi har åkt. Var super kul, Jag trillade inte idag. Nu så ska jag kolla på Material Girls. Och den har jag redan kollat på innan idag. Och den är super bra. Så jag tycker att ni ska kolla på den. Den handlar om två rika flickor och sen så blir dom av med alla pengar. Och dom är jätte kända. 

Kram Rebecca

 


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0