Max Manus^^


Tja!!
Jojo, Idag så var det skola som vanligt. Och det var kul, för att vi slutar 12:15 varje fredag. Så jag gillar Fredagar jätte mycket för att vi skutar så tidigt. Så det är jätte bra.

Nu så lyssnar jag på Måns Zelmerlöw - Brother Oh Brother. Och den är jätte bra som alla hanns låtar är. 
För en liten stund sen så gick två av mina kompisar hem. Men don ska komma tillbaka efter att dom har ätigt mat. Så att vi kan fortsätta att titta på Max Manus. Och vi är i halva filmen nu. Så den är jätte spännande. Sen efter att vi har kollat på den.

Så ska vi kanske kolla på en film som heter: de stora spelet. Om man ska ha svensk titel på filmen. För att den är på Norska. Men den är ändå jätte bra. För att jag är ju så intreserad av Andra värds kriget. Och dom två filmerna uttspelarsig idag den tiden. Och båda i Norge, där jag har slägt. Så jag är jätte intresserad om vad som hände i Norge.

Hoppas att ni fortsätter att läsa min blogg. Och jag tycker att det är jätte kul att kommenterar. Så jag är jätte glad. Och att ni gillar min Måns stil på bloggen. Och så är det snö ute idag. Det snöar typ varje dag nu. Man kan ju inte bli gladare nu när det är så mycket snö ute. Jag och mina två kompisar inte dom som jag ska vara med idag. Vi bygde en snögrotta, och den blev jätte bra. Tills en av kompisarna satte sig på taket och sa att det var hårt så att man kunde sitta där. Men det kunde man ju inte för att det rasade när hon satt där på. Som jag skrev så är det snö idag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0