Melodifestivalen^^


Tja!!
Jodå, Idag så har jag inte gjort så mycket. Jag och mamma kom nyss hem från Nova lund. Och vi handlade lite saker till vår skidresa. Så det var väll kul.

Ikväll så är det ju Melodifestivalen 2010. Och Måns Zelmerlöw ska vara programledare så klart att man ska kolla då. Framor och Frafra kommer snart och ska kolla på Melodifestivalen med oss. Hoppas att Måns är duktig idag, fast det är han ju alltid. jag har längtat jätte mycket tills att det ska börja. Jag kan nästa inte vänta så länge till, kan det inte bara börja nu!!! Men klockan 20:00 så ska man sitta framför tven, så ingen ringer eller sms:a då. För att jag kommer inte att svara. Jag tror att ni vet varför.

jaja, jag får väll vänta tills det börjar. Så nu lyssnar jag på Måns Zelmerlöw - Home. Och den är super bra. Jag tycker att ni ska lyssna på den på youtube. Så att ni få höra så bra den är.  Så efter att jag har bloggat klart så ska jag kolla Måns blogg. Och se om han har bloggat lite. Hoppas att han har gjort det. Och så ska jag kolla facebook. Hoppas att ni gillar min blogg och min stil på bloggen nu. Är sjukt glad att den är uppe och att vissa gillar den. jag ska fortsätta med stilen ett tag till.

Idag så är det snö ute. Och det är jätte mysigt att det är så mycket snö ute. Jag kan inte fatta att det är så mycket snö ute. Och att det kan vara här så länge. jag tror nog inte att det har varigt så mycket snö här i hela mitt liv. Och att det är så länge som snön är kvar.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0