Ny design^^


Tja!!
Igår så åkte vi hem. Det var super tråkigt i bilen. Vi lyssnade på melodifestivalen i bilen. Jag tyckte inte att någon var så bra. Men när det var tråkiga låter så lyssnade jag på min ipod. Så det gick väl att åka. Vi stannade inte på något hotel. Utan mamma körde ända hem. 

Nu så lyssnar jag på Higher - Erik Grönwall. Och det är bra. Hoppas att ni nu gillar min nya design. Fast det är en tema mall. Hoppas att det är okej att jag har det ett tag framöver. På måndag så ska vi ha idrott och jag längtar faktiskt till det. Jag brukar inte längta. Men nu så gör jag det. 

Malin sa till mig innan vi åkte hem från Björnriket. Att jag är kär i vit Erik. Men det är jag inte, bara så att ni vet. Idag så vill jag jätte gärna köpa Melodifestival skivan 2010. För att jag värkligen gillar melodifestivalen, fast att det inte var så bra i Lördags så har det varigt bra dom andra gångerna.

Kram Rebecca

Kommentera här...
Postat av: Ann

Hej Rebecca!

Jag har precis läst om Din vecka i Björnrike och det verkar som att Du har haft det riktigt bra på alla sätt och vis. Skidåkning med kompisen och söta killar i backen. Perfekt! Nu när ni är tillbaka i Skåne får Du ta extra hand om mamma & pappa, eller hur!? Laga mat är Du ju duktig på :-)

Ha' det nu så bra & så hoppas jag att Du kan ha H43-tröjan på Dig imorgon i skolan.

Kram från Ann

2010-02-28 @ 18:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0