Onsdag: 24/2-10^^


Tja!!
Idag så har jag åkt några gröna backar, nästan bara hela tiden. Om några minuter kanske 30 min. så ska vi gå ute och åka igen. Min bästis ska till sin skidskola. Och det är sista gången i hennes skidskola så hon är jätte glad. Hon tycker att det var ganska så okej att gå i skidskola.

 

Sen i kväll så bär det av till kvälls backare med min bästis och hennes pappa. Kommer att bli jätte kul. Också kanske ska vi till restaurangen som ligger här på hotellet. För att vi egentligen skulle vi gå till en annan men mamma har krykor så att hon vill inte gå i isiga trappor, så vi ska kolla där nere sen i eftermiddag.  Annars så för vi äta här i lägenheten. Igår så hade vi Pizza och det var super gott.

 

Hoppas att ni har det bra, och att ni njuter av snön som är där. Om det är någon. Hoppas att ni har ett bra sportlov. Själv har jag det jätte bra här uppe. Kommer hem på Söndag.

 

Kram Rebecca


Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0