Ovänner^^


Tja!
jojodå, idag så var den skola. och det var bra tills att det var lunch. Och det var då som jag och en kompis började att bråka. Och det var då som vi blev ovänner. För att hon sa en dålig sak om en som jag känner. Så jag är inte på så bra humör för att blogg idag.

Efter skolan så kom tre kompisar till mig. Och vi var till 16:30. Och det var ju kul. Men jag har ändå ingen lysst att blogga. Efter det som händ idag.

Nu så lyssnar jag på Amy Diamond - Deserve Better och den är jätte bra. Ska nog kolla runt lite mer på internet. Och se om man hittar några bra sidor.

Så nu får det vara bra för denna gången att blogga. Hoppas att ni får en bra kväll. Själv ska jag försöka att bätter på den, efter allt som hänt idag.

Kram Rebecca

Kommentera här...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0